lauantai 21. joulukuuta 2013

Lunta!

Minulla on uusi lempikirja. Nimittäin tämä!


Kun siihen yhdistää sohvan, virkkauslangan (valkoisen, vaikka näyttääkin yllä olevassa kuvassa vähän keltaiselta..!) ja pienen koukun, olen niin tyytyväinen kuin ihminen voi olla.

Suorittajana aloitin tietysti ykkösestä ja etenen järjestyksessä. Olen kovettanut lumihiutaleet vesi-liimaseoksella, ja kovetuttuaan niistä tulee tosi kauniita!


Olen pingottanut hiutaleet kuivumaan kapalevyn ja auki revityn muovitaskun päälle. (Sivumennen sanoen nämä nuppineuloilla pingotetut pitsit saivat aikaan pienen pitsinnypläys-ikävän!)

Olen sujauttanut lankalenkin johonkin sakaraan ja antanut hiutaleita joulukorttien mukana.


Yllä olevassa kuvassa vasemmalla näkyy tähänastinen lempparini, numero 5.


Tonttupaja jatkaa vielä toimintaansa, mutta onneksi aatonaatto häämöttää jo! Silloin lähdemme joulunviettoon pakettien kanssa. Aatoksi kaivan syksymmällä aloitetut projektit esiin ja jatkan niitä ilman aikatauluja. Pian se koittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti